Унікальний проект громади

м. Кам'янця-Подільського

На що ти здатний?        1. Не помічати нас.      2. Пасивно спостерігати.      3. Будувати разом з нами.

Навігація

Корисні посилання

     
     
     
 

Сайт про місто Кам'янець-Подільськкий - новини, історію, людей та події..


Тільки вибрані українські анекдоти - приколи та інший гумор українською..

Найкращий український магазин де можна купити національний товар..

Де замовити Торти на заказ а також можна вибрати кондитера.

 
     

Лічильники

Загальна інформація

   Дошкільний навчальний заклад № 21 «Золота рибка» м. Кам'янця-Подільського функціонує з 1972 р. Його мережа складається з 19 груп (374 дитини), а саме: 2 групи раннього віку, 1 спеціалізована – для дітей з вадами опорно-рухового апарату, 1 вальдорфська, 15 груп загального призначення.
 

Кадрове забезпечення
 

    В дошкільному навчальному закладі згідно штатного розпису 44 педагога і 2 медичні сестри. З них: 2 психологи, 4 логопеди, 3 музичних керівники, 1 вихователь з англійської мови, 2 вихователя з фізичного виховання.
Вищу освіту мають 40 педагогів, вищу базову – 4, навчаються заочно – 8 педагогів.

спеціаліст вищої категорії – 8

спеціаліст ІІ категорії – 13
спеціаліст І категорії – 2

спеціаліст – 21
 

У зв‘язку з переходом загальної середньої освіти на новий термін, структуру і зміст постало питання пошуку нових шляхів, форм організації роботи по формуванню готовності до школи дітей шостого року життя, а саме виникла необхідність створення банку даних про дітей дошкільного навчального закладу, забезпечення якомога більшого відсотка охоплення дітей дошкільною освітою.
Для цього здійснюємо соціально-педагогічний патронат, організовуємо роботу групи інтенсивного інтелектуального розвитку дошкільників, програма роботи якої передбачає розвиток пізнавальних процесів, мовлення, формування необхідної життєвої компетентності, навчання умінню вчитися.
Підвищенню ефективності роботи по підготовці дітей до шкільного навчання сприяє взаємодія дитячого садка та різних типів загальноосвітніх шкіл.
В дошкільному закладі працює Рада по здійсненню зв‘язку між дитячим садком та школою. Планом її роботи передбачаються:
- спільні педагогічні ради;
- відстеження подальших досягнень наших випускників;
- взаємовідвідування уроків та занять;
- проведення експрес-курсів, робота консультпункту з різних спільних проблем дошкільної та початкової ланки освіти;
- спільна робота психологів обох установ.
Ми працюємо за гаслом: «Дошкільний навчальний заклад – школа: без демаркаційної лінії».

Пріоритетними завданнями на найближчі 5 років в діяльності педагогічного колективу визначено:
 Особистісно-орієнтований підхід у забезпеченні соціальної адаптації дошкільників та їх готовності до навчання у школі.
 Єдність фізкультурно-оздоровчої та лікувально-профілактичної роботи як основа створення власного іміджу дошкільного навчального закладу.
 Розробка програмного забезпечення Базового компоненту дошкільної освіти.
 Інтеграція вальдорфської педагогіки в систему дошкільної ланки освіти.

Педагогічний колектив нашого дитячого садка намагається зробити відкритішою і досконалішою систему розвитку творчої особистості малят. До послуг малят в дошкільному закладі працюють різноманітні гуртки: музично-драматичний, гурток англійської мови, «Умілі руки», група інтелектуального розвитку, гурток спортивної гімнастики, хореографії. Критеріями відбору дітей в гуртки є їх бажання, результати обстежень, діагностувань, спостережень. Очолюють студійно-гурткову роботу фахівці – люди із спеціальною освітою та немалим досвідом роботи з дітьми.
На святах та розвагах гуртківці звітують про свої здобутки.
Наш дитячий садок є базовим з фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми. У дошкільному навчальному закладі створено належні умови для здійснення лікувально-профілактичної, фізкультурно-оздоровчої та просвітницької діяльності.
До послуг малят фізіотерапевтичний, масажний кабінети, інгаляторій, спортивна зала, оснащена сучасним та нетрадиційним обладнанням.
Педагоги та медичні працівники працюють в єдиній системі фізкультурно-оздоровчої роботи, планують конкретні заходи щодо оздоровлення дітей, на основі медичних показників заповнюють «аркуші здоров‘я», забезпечують повсякденний медичний контроль за станом здоров‘я дошкільнят, здійснюють ранковий прийом, термометрію, слідкують за чітким дотриманням режиму дня, зокрема режиму прогулянок.
У садку працює група для дітей з порушенням постави. З дітьми, які відвідують групу спеціального призначення проводяться вправи корегуючої гімнастики, лікувальний масаж, двічі на тиждень заняття ЛФК.
У дитячому садку діє діагностико-консультаційний пункт. Логопед, дефектолог, психолог, дитячий психіатр здійснюють діагностування дітей, що потребують спеціального навчання та корекції. Логопедом закладу налагоджено тісний взаємозв‘язок з вихователями та батьками, що сприяє підвищенню ефективності роботи по виправленню вад мовлення у дітей.
Протягом навчального року, батькам та педагогічним працівникам надається консультаційна допомога з питань практичної психології, проводиться просвітницька робота з проблем вікової психології. Психологом ДНЗ Євчук Л.М. розроблена методика обстеження творчих здібностей дітей-дошкільників, оформлено стенд «Практичний психолог».

З метою поліпшення виховання, соціального захисту та матеріальної підтримки щодо поліпшення становища дітей сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей потерпілих від ЧАЕС, багатодітних та малозабезпечених в дитячому садку працює комісія по охороні дитинства. Комісією створено банк даних дітей по різним категоріям, розроблено план роботи, відповідно до якого проводяться заходи щодо надання допомоги цій категорії дітей.
У дошкільному закладі успішно вирішується вивчення і впровадження в практику роботи інноваційних технологій. З 1993 року в садочку працює вальдорфська група, освітньо-виховна діяльність якої ґрунтується на принципі глибокого індивідуального знання особистості дитини, установці на її цілісне виховання. Вихователі цієї групи пройшли навчання на Міжнародних курсах, а дитячий садок є членом Міжнародної Асоціації вальдорфських ініціатив в Україні.
Успішне здійснення особистісно-орієнтованої моделі освітньо-виховного процесу неможливо без фундаменту – методичного забезпечення дошкільної освіти.
З метою поглиблення змісту і прискорення темпів подальшого розвитку освіти в 2001 р. в дошкільному закладі було створено інформаційно-методичний центр. Головними завданнями діяльності ІМЦ є:
- надання допомоги педагогам дошкільних закладів, які не мають методичної служби;
- підтримка ділового тонусу педагогів;
- стимулювання розвитку ініціативи, творчості, пошуку;
- сприяння особистісному професійному зростанню педагогів;
- створення умов для праці в режимі розвитку, в напрямку опанування новими методами, прийомами, засобами, технологіями, системою навчання та виховання.
Інформаційно-методичний центр також є базою для практики студентів факультету дошкільного виховання державного педагогічного університету.
В дошкільному закладі постійно здійснюється робота по підвищенню професійної майстерності вихователів, яка спрямована на організаційне забезпечення особистісно-орієнтованої освіти всіх педагогів дошкільного навчального закладу.

Досягнення нашого закладу

 2002р. – вихователь дошкільного навчального закладу Василенко Олена Вікторівна стала переможцем міського конкурсу «Вихователь року» (I місце та Диплом лауреата );

 2002р. – дошкільний навчальний заклад зайняв I місце в обласному конкурсі на краще методичне забезпечення освітньо-виховного процесу;

 2002р. – вихованці дошкільного навчального закладу зайняли I місце в огляді-конкурсі художньої самодіяльності «Казковий світ дитинства»

 2003р. – I місце в конкурсі на кращий інформаційний проект дошкільних навчальних закладів міста

 2003р. – I місце в обласному конкурсі-огляді на кращий стан фізкультурно-оздоровчої та лікувально-профілактичної роботи;

 2004р. – I місце у Всеукраїнському конкурсі на кращий стан фізкультурно-оздоровчої та лікувально-профілактичної роботи;

 2005р. – I місце та Гран-прі в огляді-конкурсі художньої самодіяльності «Друзі нерозлийвода – це дорослі й діти»

У 2005 році започатковано благодійний фонд допомоги розвитку дошкільного навчального закладу № 21 «Дитинство», головною метою якого є здійснення благодійної діяльності в інтересах освітньо-виховної діяльності та розвитку навчально-матеріальної бази закладу.
 


Контактна інформація


• Адреса: м. Кам'янець-Подільський (32300), вул. Данила Галицького, 28
• Телефон: (03849) 5-14-74
 

У нашому світі є ще люди, які здатні безкорисливо творити добро.
Давайте будувати басейн і наше майбутнє разом!

 

Наші новини

Наші партнери

 
 

Наші новини

25.12.2006.      Сайт знаходиться на стадії розробки!
     
1.12.2005.  

     Створено благодійний фонд, який на даний момент ...

     
     
     

Наші партнери